Corvette Z06 Forum banner

Recent content by FRC Tom

  1. Original Banner

    C5 Z06 - Grandstand
    My last fest...
  2. Original Banner

    C5 Z06 - Grandstand
    I got a good memory..Fest in 04 or 05 Leslie brought her Z and a just purchased Viper to BG.. She gave me the keys to the Viper for that weekend... Mike was my pas. on the trip to Makers Mark.. Thought he was gonna shit, but we made it in one piece....:WTF:
  3. Welcome MikesZ06 as our newest Mod

    C5 Z06 - Grandstand
    Yea Joe, I'm starting it up....:moon::moon::moon: Gotta wake this old place up..:drunken:
  4. Original Banner

    C5 Z06 - Grandstand
    Ken, Ivo, Alison, and Tom Tom..:cheers: Fest #1 From left to right, Me, Tony(Zippy),Joe( GNXGuy), Les (Fubu69), George (Black Magic), Jared (N4C5S), Mike (MSiska), Ed(panzer), Mark (mdickie), and Pat(Muffler Bearing). The man in the center is Dave Peacy GM Corvette quality control..
  5. Original Banner

    C5 Z06 - Grandstand
    Just to the right of the last E........... Lisa just posted this pic today for me on Facebook..........
  6. Zippy Memorial Brick

    The Parking Lot (non car related topics)
    You beat me to this.. I was thinking small logos of all 7 gens and something short and to the point in text... The Ultimate Corvette Enthusiast
  7. Zippy Memorial Brick Fund

    The Parking Lot (non car related topics)
    Once the NCM has it it's not coming back...:yeadog: Glad we got it done.. Thank you all.
  8. Welcome MikesZ06 as our newest Mod

    C5 Z06 - Grandstand
    After all these years I'm still the ball buster....:lol: Glad I can bring some smiles..
  9. BG a Great Sucess!!!!!!!!!!!

    The Garage (non Vette related)
    :z: More thanks to Zippy................
  10. Welcome MikesZ06 as our newest Mod

    C5 Z06 - Grandstand
    Congrats Mike..:lol: Gotta love the past...:cheers: and today...
  11. Happy Birthday to Z06Vette.com

    The Parking Lot (non car related topics)
    Happy 14th birthday to Z06vette.com :drunken: It's been a good run my brothers.........
  12. 10 Year members

    The Parking Lot (non car related topics)
    Vette is gone...I'm the 1st member after JC and Frank.. They started this forum. 14 years this month for me.........
  13. Happy new year to all

    The Parking Lot (non car related topics)
    :zboobie:
  14. Zippy Memorial Brick Fund

    The Parking Lot (non car related topics)
    Ok we are at 575.00... Will be hearing back on Monday from Becky to see if we can use my Lifetime Membership to save that 50.00 $s.............
  15. Zippy Memorial Brick Fund

    The Parking Lot (non car related topics)
    They are out of the office til Monday..I'll call then...........:yeadog:
Top